InfoNu.nl > Hobby en Overige > Spellen > Duckstad ClickCards: nieuwe verzamelactie Super de Boer

Duckstad ClickCards: nieuwe verzamelactie Super de Boer

Voor alle verzamelaars onder ons: De nieuwe spaar-actie van de Super de Boer "De zoektocht naar het verdwenen geluksdubbeltje' loopt van 13 april tot 25 mei 2009 en levert 36 Disney figuurtjes, een goudkleurig verzamelblikje, een bordspel en kans op prijzen (Disney artikelen) op! De Duckstad Click Cards zijn te verkrijgen bij iedere 15 euro aan boodschappen en bij diverse actie artikelen. De eerste 'Guus Gelukken' worden al aangeboden op Marktplaats.

De Disney figuren

Donald Duck en zijn vrienden liggen zes weken lang in ruim 300 Super de Boer winkels te wachten op de Disney fans! Er komen zo`n 12 miljoen clickcards in omloop, met 36 verschillende afbeeldingen. Door het Disney figuur uit het plastic kaartje te drukken en op het 'geluksdubbeltje' te plaatsen wordt het een pion voor op het spelbord. De volgende figuren zijn verkrijgbaar:

Donald, Kwik, Kwek, Kwak, Katrien, Babetje, Lizzy, Juultje, de Zware Jongens, Zwarte Magica, Oom Dagobert, Govert Goudglans, Juffrouw Eugenia, Cornelus Prul, Burgemeester, Boris Boef, Hopman Breedborst, Micky, Minnie, Pluto, Goofy, Guus Geluk, Willie Wortel, Buurman Bolderbast, Karel Paardepoot, Klaartje Kip, Clarabella Koe, Oma Duck, Loebas en Gijs Gans. Verder zijn er nog clickcards met Donald in het rode autootje, Donald en Katrien samen en Micky en Minnie samen.

Het spel

Het spelbord is gratis te verkrijgen bij bepaalde actie producten en zal na 3 mei te koop zijn in de Super de Boer winkels voor 0,49 euro (ook het bewaarblikje is gratis bij bepaalde artikelen en te koop voor 1,49 euro).

'De zoektocht naar het verdwenen geluksdubbeltje', is een eenvoudig bordspel dat gespeeld wordt met de gespaarde clickcards. Je speelt het met twee tot vier spelers. Als pion kies je je favoriete Disney figuur en alle andere gespaarde speelstukken staan rondom het spelbord. Met dobbelstenen beweeg je je pion over de honderd vakjes richting finish. In verschillende vakjes staan acties beschreven onder plaatjes van Disney figuren. Als je de figuur in het vakje waarop je staat, nog niet hebt gespaard, hoor je de actie niet uit te voeren. Dus zoveel te groter je verzameling, zoveel te spannender is het spel. Kom je op een van de geluksdubbeltjes, dan mag je natuurlijk meerdere vakjes overslaan, maar kom je op een glijbaan, moet je een heel eind terug!

Willie Wortel`s prijzen machine

Bij ieder Disney figuur zit een geluksdubbeltje als 'voetje', waarop een code te vinden is. Op de website van de Super de Boer, kun je op zoek gaan naar Duckstad en daar vind je 'Willie Wortel`s Prijzen Machine'.

Voer de code in en je maakt kans op één van de 32.000 Disney prijzen, waaronder 10 hoofdprijzen; een slaapkamer metamorfose in Disney stijl!
© 2009 - 2017 Elas, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
De geschiedenis van Donald DuckJe zou het niet zeggen, maar hij is al vijfenzeventig jaar. Althans op papier, want voor de liefhebbers van ís-werelds p…
Sparen bij de supermarktTegenwoordig hoef je niet meer naar een bank te gaan voor een hoge rente, daar zijn de rentes inmiddels gezakt tot een w…
Donald Duck - Info - Geschiedenis, Stem etcDonald Duck - Info - Geschiedenis, Stem etcDie goede oude snater bestaat nu al 60 jaar in Nederland. In die tussentijd is er veel gebeurd. Hoe is hij als jong eend…
Donald Duck pocketsDonald Duck pocketsDe Donald Duck pockets kennen een grote populariteit in Nederland. De allereerste pocket 'Donald en de zebra-mossel' uit…
Mickey en Donald - Al jaren de bekendste tekenfilmheldenAl tientallen jaren zijn ze de helden van de tekenfilms, Mickey Mouse en Donald Duck. Deze creaties van Walt Disney zijn…

Reageer op het artikel "Duckstad ClickCards: nieuwe verzamelactie Super de Boer"

Reactie

Rick Overheul, 16-06-2009 21:48 #1
Hoi, ik ben rick en 10 jaar, ik doe mijn spreekbeurt over donald duck en zoek spulletjes om uit te delen op school. alles is welkom kunt u mij aub helpen, misschien zijn er nog over. dank je wel rick overheul, van kinsbergenlaan 5, 4535 bg, terneuzen

Infoteur: Elas
Laatste update: 06-11-2010
Rubriek: Hobby en Overige
Subrubriek: Spellen
Reacties: 1
Schrijf mee!