InfoNu.nl > Hobby en Overige > Kansspelen > Krasloten: het Miljoenen Kraslot

Krasloten: het Miljoenen Kraslot

Met krasloten een miljoen winnen? Het kan met het Miljoenen Kraslot! Met dit kraslot, dat voor € 10 verkrijgbaar is bij benzinestations, boekhandels, tabakswinkels en supermarkten, maak je kans op een van de 40 prijzen van 1 miljoen. Aanvankelijk zouden de 40 prijzen op 26 december 2009 getrokken worden, maar dit ging niet door. Het Miljoenen Kraslot wordt dus ook in 2010 gewoon nog verkocht.

Hoe werkt het krasloten van ‘Kras jezelf miljonair’?

Het 'Miljoenen kraslot' is in de winkel te koop voor € 10,- per stuk. In totaal bedraagt de oplage van dit ‘Miljoenen Kraslot’ 15 miljoen loten. Dit grote lot heeft in totaal drie spellen. Bij spel 2 en 3 zie je direct of je wat gewonnen hebt, bij spel 1 kras je een code waarmee je miljonair kunt worden. De verkoop van de Miljoenen krasloten loopt door tot in 2010.

Is de code op mijn 'Miljoenen kraslot' een van de winnende krasloten?

Krasspel 1: het TV scherm openkrassen om miljonair te worden

Bovenaan het Miljoenen Kraslot staat een grote (ultra) breedbeeld TV. Kras de kraslaag op het TV-scherm weg. Daaronder vind je een unieke code. Op de website van Krasloten of in bovenstaand pdf-bestand kun je zien of je met deze unieke code een van de prijswinnaars bent geworden. Bewaar het kraslot dus goed!

Krasspel 2: eerste kans op prijzen t/m € 10.000

Spel 2 bestaat uit 4 krasvakjes. Je begint met het eerste vakje, het ‘winnend symbool’: goud, munt, champagne, ster, diamant of geld. Vervolgens kras je de andere drie vakjes open. Indien één van de 3 andere vakjes hetzelfde symbool bevat als het ‘winnend symbool, dan win je het betreffende bedrag. Als hetzelfde symbool in meer dan één vakje overeen komt, win je het totaal van de bedragen.

Krasspel 3: tweede kans op prijzen t/m € 10.000

Spel 3 bestaat uit 6 krasvakjes. Je kunt alle vakjes tegelijkertijd – of één voor één, wat je wilt – openkrassen. Indien je drie keer hetzelfde bedrag openkrast, win je dat bedrag. De bedragen die je kunt winnen zijn € 5, € 10, € 20, € 50, € 100, € 450, € 1000, € 5.000 en € 10.000.

Wat is de winkans van het Miljoenen Kraslot

In totaal zijn er 3.8 miljoen prijzen te winnen, met een totale waarde van 108 miljoen euro. De winkans van het Miljoenen Kraslot komt daarmee op 1 op 3,89.

Let op: de bedragen vanaf € 1000 zijn bruto bedragen. Bovendien wordt er op alle prijzen boven de € 454 een kansspelbelasting van 29% geheven.

Hoeveel grote prijzen zijn er?

  • € 1000 – 3750 winnaars
  • € 5.000 – 50 winnaars
  • € 10.000 – 25 winnaars
  • € 50.000 – 10 winnaars
  • € 100.000 – 5 winnaars
  • € 1.000.000 – 40 winnaars

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Winkansen kraslotenEén van de in Nederland legale gokspellen is de kraslot. Ze zijn te koop op alle verkooppunten van de Lotto en de Staats…
Leuke en originele kerstcadeaus om te geven!Leuke en originele kerstcadeaus om te geven!Elk jaar is het weer de vraag wat een leuk en origineel cadeau is om aan iemand te geven met kerstmis. December is de fe…
Winkansen bij de Postcode LoterijWinkansen bij de Postcode LoterijDe winkansen bij de Postcode Loterij liggen lager dan de meeste andere Nederlandse loterijen. Bij de Postcode Loterij li…
ING: de TAN-codeING: de TAN-codeTAN-codes zijn codes die moeten worden gebruikt bij het overmaken van geld naar een andere rekening via internetbankiere…
Bronnen en referenties
  • www.krasloten.nl

Reageer op het artikel "Krasloten: het Miljoenen Kraslot"

Reacties

Hugo, 12-04-2010 15:47 #31
Wint er nog wel eens iemand wat met die krasloten? Op de site www.krasloten.nl is de laatste winnaar van eind 2009.

Jan, 16-01-2010 14:20 #30
@amanda. De prijzen van het bovenste spel dus dat tvtje staan op internet op krasloten.nl, dat zijn de 10 nummers dat jij net noemde. De andere 2 spellen onderste gedeelte kun je meteen zien wat je gewonnen hebt namelijk komt je sybool overeen met een andere symbool dan win je dat bedrag en bij het andere spel 3 dezelfde bedragen win je dat bedrag buiten dat om zijn er geen andere prijzen.

Amanda, 15-01-2010 19:53 #29
Waar kan ik nog kijken of er een prijs op mijn lot is gevallen? Ik kan natuurllijk naar de winkel gaan, maar je moet zoiets toch ook op internet kunnen zien, behalve dan dat lijstje waar er maar 10 op staan.

Hoop dat er wat meer duidelijkheid over komt, zo is het ook niet leuk krassen, haha.

Frieda, 13-01-2010 21:38 #28
Volgens mij hebben ze het onderste gedeelte van het kraslot er al afgehaalt, ik kan maar aan een spel meedoen. Foutje van de winkel waar ik het lot gekocht heb? Dus ik koop nooit meer een miljoenenkraslot!

Jan, 12-01-2010 11:33 #27
@ w.smit. Ze hebben van te voren al aangegeven dat het ook in 2010 zou doorgaan totdat alle prijzen zijn gevallen ;)

W. Smit, 08-01-2010 09:38 #26
De winnende codes voor 40 x?1000.000zijn NU al bekend en worden vermeld op een lijstje met 10 codes voor het verkrijgen van 1 miljoen per code. Dit lijstje ontvangt men van de winkelier bij aankoop van één lot van? 10.00.
Dit ondanks het feit, dat op 26 december j.l. de loterij zou eindigen. Momenteel (8 januari 2010) zijn de loten echter nog steeds verkrijgbaar in de winkels. Kopers weten veelal niets van het bovenstaande en verkeren zodoende in de mening dat nog steeds 1 miljoen kan worden gewonnen. Dat is dus niet het geval en is hier sprake van oplichting. Wie doet hier iets aan?

Ees, 02-01-2010 14:42 #25
Bedonderde actie. Een kraslot is een uniek nummer en nu vallen er meerdere prijzen op het zelfde nummer. Hoe wordt het nederlandse volk belazerd!

Henk, 01-01-2010 15:10 #24
Ik krijg de codes niet te pakken en even rekenen ruim 100 miljoen aan prijzen, 40 miljoen uitgekeerd, waar is het restant (60 miljoen) dan gebleven. Dit is alles niet te controleren! Daarnaast was ik gisteren bij het verkooppunt waar geen codes gescand konden worden maar ik alleen de reeds bekende miljoenen overzicht in de hand kreeg gedrukt! Uitleg bleef uit. Mis ik iets?

Leny, 31-12-2009 13:37 #23
Kan ik aub een antwoord via de mail krijgen op mijn vragen:
Hoe kan ik controleren of ik iets gewonnen heb buiten die 12 vermelde nummers?
het kan toch net zo zijn dat aan deze 12 nrs al die prijzen vast hangen?
kan ik die code ergens invullen om te checken of er een prijs op viel? Reactie infoteur, 31-12-2009
De beste manier om - bij twijfel - uit te vinden of er een prijs is gevallen op een bepaald lot, is het lot te laten scannen bij een van de verkooppunten van Krasloten.
Succes!

Vd Luijtgaarden, 29-12-2009 14:03 #22
Hoe kan ijk de gehele uitslag krijgen van de trekking van het miljoenenlot? ik begrijp dat ik code moet invullen maar waar? krijgt het niet voor mekaar! Tonny van de luijtgaarden

Jackie, 28-12-2009 11:40 #21
Wat een waardeloos kraslot, maken ze reclame van miljonairs en ik trap er weer in ik had het geld net zo goed aan een goed doel kunnen geven en wat is het toch onduidelijk of je nou wel of niet bij de kleine prijzen zit.Dit doe ik geen tweede keer meer.

Gerdien, 27-12-2009 12:27 #20
Waar staan de kleinere prijzen vermeld? Er zouden zoveel prijzen vallen. Waar kan je die vinden dan?

Leny, 27-12-2009 10:16 #19
Hoe kan het dat er maar 12 nummers gewonnen zouden hebben(op internet) en 3880 prijzen!
waar vind ik de rest van de nummers, men zegt op tv dat een nummer vaker voorkomt? voel me belazerd
ook als er gezegd wordt 26 dec uitslag en het staat al veel eerder op internet

Mart, 27-12-2009 01:55 #18
Door Mart 27-12-2009
Ik vind het een beetje raar dat een winnende code niet uniek was bij deze loterij. Maar twee winnende code's komen 1 keer voor, derest komen ze allemaal 3 of 6 tot 8 keer voor (kortom alleen dubbele wincode's). Als ik wist dat het zo zou gaan had ik nooit aan deze loterij meegedaan. Want nu kunnen ze je van alles wijs maken en is die prijzen pot van 100 miljoen euro niet eens in zijn totaliteit verdeeld onder de verkochte loten. Ik vindt het een beetje misleiden en misselijk makend van LOTTO. Had dat ook tijdens de reclame op TV en op de loten vermeld, dat was tenminste zo eerlijk geweest naar iedere koper toe.

Nadia, 04-12-2009 12:02 #17
Ik heb ook een kraslot gekocht en heb 10 gewonnen maar op de tv scherm had ik ook al gekrast maar mij nr staat niet op de winnende code s hoe moet ik kijken of ik miss wel andere bedragen heb gewonnen?

Gerrit, 23-11-2009 00:09 #16
Helaas, ik zit er ook niet bij. Nu maar wachten op een melding dat de hoofdprijzen nog niet allemaal gevallen zijn, komt er een run op de loten die nog in de winkel liggen. Let maar op zoiets zal vast wel gebeuren en wie van ons kan het controleren of het echt zo is…

Sonja, 18-11-2009 12:42 #15
Ook ik heb een lot gekocht en wat schets mijn verbazing alleen de prijzen van 50.000 en de grote prijzen staan er op. Ik wil wel weten of ik toch een van de kleinere prijzen gewonnen heb en dat kunnen ze in de winkels niet scannen vanwege dat er geen streepjes code op het grote lot zit. Diverse mensen hebben het lot mischien al weggegooit tewijl het best kan zijn dat je toch 1000 euro of meer gewonnen kan hebben.

Erika Arnoldus, 15-11-2009 23:06 #14
Wat een ergernis zeg, dat je NERGENS kan vinden, of je iets gewonnen heb, alles haal je van internet, maar dit niet, moeilijk hoor!

Bert, 14-11-2009 22:19 #13
Waar moet men nu zien of men prijs heeft in de miljoenen krasloten. We hebben alles al geprobeerd maar zien nergens waar men het kan nagaan of men wat gewonnen heeft.

T. Vav Broekhoven, 14-11-2009 16:21 #12
Waar kan ik de uitslag vinden van de miljoenen kraslot vinden?

Moniek Beemsterboer, 12-11-2009 16:08 #11
Http://www.krasloten.nl/pdf/winnende-codes-miljoenen-lot.PDF daar staan ze, ik ben er niet bij :s

H. Warmink, 12-11-2009 15:36 #10
Waar kan ik de uitslag vinden van het kraslot 4x1miljoen, ja in advertenties, maar niet in de regionale dagbladen
Is het niet verstandig dit via internet bekend temaken? Of via Tv of teletekst

Mathijs, 12-11-2009 15:05 #9
Hallo ja ook de vraag waar ik mijn code in kan voeren van het miljoenenkraslot dat kan toch al? gr

Vbiene, 12-11-2009 13:43 #8
Hoi hoe verder ik heb een kraslot gekocht had niks maar gaat de verkoop gewoon door van de loten?

P. van Driel, 12-11-2009 11:11 #7
Waar kan ik de prijzen bekijken die ik kan winnen met het kraslot 4x1.000.000

I. Bardewee-Van den Heuvel, 12-11-2009 10:50 #6
Ook mijn vraag is waar wij de uitslag kunnen vinden van het miljoenen kraslot. En is er een garantie dat alle prijzen er uitgaan en/of getrokken worden? Met vr. groet. Ibardewee

J. W. Koelma, 12-11-2009 10:09 #5
Wat is de uitslag van de miljoenen krasloterij of waar kan ik die vinden?

Astrid Smit, 12-11-2009 06:33 #4
Ook ik zit met een miljoenenkraslot, wat nu lotto?
De winnende codes moeten 'zogenaamd' reeds bekend zijn, maar WAAR?

Thea Rust, 11-11-2009 11:24 #3
Hoezo met de kerst? Ik lees net dat het nu al bekend moet zijn.

Frits Bulters, 07-11-2009 08:15 #2
Ik kocht z'n miljoenen kraslot. Ik las dat het boven de 1000 euro bruto bedragen zijn en dat er nog 29 % kansspelbelasting vanaf gaat. Welke aftrekposten zijn er behalve de kansspelbelasting nog meer dan en wat blijft er dan van het gewonnen bedrag over? Voordat ik voor meer van dit soort lopen koop wacht ik op duidelijkheid over de andere bruto kosten.

Jan Wijnberg, 19-10-2009 17:14 #1
Wij overwegen om onze jaarlijkse straatje met oudjaarsavondloten op te zeggen en te gaan voor krasloten, maar wie garandeerd ons dat we niet hetzelfde krijgen als met de staatsloterij, waar de prijzen er niet "gegarandeerd "uitgaan? Hoe gaat het als alle loten niet verkocht worden? En er gaat 1/3 deel belasting af t.o.v de belstingvrije loten van de staatsloterij?

Infoteur: Michielonline
Laatste update: 31-07-2010
Rubriek: Hobby en Overige
Subrubriek: Kansspelen
Reacties: 31
Schrijf mee!