Zhu Zhu pets Hamsters, speelgoedhamster

Zhu Zhu pets Hamsters, speelgoedhamster Zhu Zhu pets speelgoedhamsters zijn in 2009 al een grote rage in Amerika geworden. Het is een soort 'denkend' speelgoed. De hamsters denken niet echt natuurlijk. Het blijft speelgoed en lijkt ook maar een beetje op het plaatje hiernaast, maar het zijn hamsters die artificiële intelligentie bezitten omdat het eigenlijk een soort robots zijn. Deze hamsters zijn populair gebleven. Een rage die ook naar Europa overwaaide. De serie werd al snel uitgebreid met onder andere de King Zhu serie.

Zhu Zhu pets Hamsters of Go Go pets Hamster

Zhu Zhu pets Hamsters zien er een beetje uit als echte Hamsters. Ze worden ook wel Go Go Pets of Zuzu hamsters genoemd. Het zijn speelgoeddieren. Kunstmatige hamsterpets die zeer veel kunnen. In hun eigen Hamsterkooi, huis of doolhof beslissen ze zelf welke richting ze nemen. Of ze in de draaimolen stappen, gaan slapen of toch weer eens omkeren. Ze reageren op aanraking. De Hamsters kunnen bovendien kunstjes leren, zoals op een skateboard rijden. Verder is het mogelijk om de speelgoedhamster in een tredmolen te laten lopen of in een autootje te laten rijden. Je kunt ze knuffelen en in bed stoppen. Natuurlijk hebben ze hun eigen hamsterhuis en hamsterspulletjes. De Zhu Zhu Hamsters zijn zowel bij jongens als meisjes populair.

Zhu Zhu pets of Go Go pets, hoe zien ze er uit?

Zhu Zhu pets Hamsters worden ook wel Go Go pets genoemd. Ze zijn van bont gemaakt, donzig, en ze lijken op echte hamsters met het verschil dat deze interactieve diertjes niet eten, poepen of stinken. Hun nestje hoeft natuurlijk ook nooit verschoond te worden en ze gaan in principe ook niet dood. Er zijn kleine hamsters en wat grotere hamsters. Ze zijn op te winden en ze kunnen tegen elkaar racen en door een doolhof bewegen. Ze maken ook geluidjes, wel meer dan 40 verschillende geluidjes. Ze herkennen ook de kamers waar ze eerder geweest zijn omdat ze deze in hun geheugen opslaan. Komen ze bijvoorbeeld de badkamer binnen, dan hoor je het geluid van een hamster die zijn tandjes poetst.

Zhu Zhu Toys en Zhu Zhu pets Hamsters

Zhu Zhu Toys bracht al eerdere enkele andere speelgoeddiertjes op de markt, die ook zeer succesvol werden, zoals Beanie Babies en Tickle me Elmo. De Zhu Zhu Pets Hamster is echter een absolute topper.

Verschillende soorten hamsters

De hamsters zijn te koop in verschillende kleuren. Er zijn 4 verschillende Zhu Zhu Pets Hamsters:
  • Mr. Squiggles is lichtbruin
  • Pipsqueek is lichtgeel
  • Num Nums is grijs
  • Chunk is wit

2010 Zhy Zhy Hamsters

In 2010 werd een serie battle hamsters (Ninja Warriors) geïntroduceerd, en ook de Rockstar hamsters. Ook kwamen er Zhu Zhu baby hamsters op de markt (Zhu Zhu Babies). In 2011 kwamen er hamsters met motors, en enige tijd later puppy's, die als pet van de hamsters fungeren en die kunnen bewegen en blaffen.

Games

In 201 kwam ook de eerste Zhu Zhu game van Nintendo uit. Geschikt voor Nintendo DS, iPhone en computer. in 2011 werd deze trend voortgezet en kwamen er nieuwe games voor Nintendo DS bij zoals: Zhu Zhu Princess: Carriages & Castles and Zhu Zhu Puppies

Accessoires

Er zijn enorm veel accessoires voor Zhu Zhu Hamster Toys. Er zijn bedjes, huisjes, auto's, attributen zoals surfplankjes, gebruiksvoorwerpen algemeen, en dergelijke. Een overzicht:
  • Funhouse
  • Adventure ball
  • Hamster blanket and bed
  • Hamster accessory carrier and blanket
  • Add on Hamster Wheel
  • Garage
  • Surfboard
  • Ramp and slide
  • Skateboard
  • Hamster House starters set
  • Hamster in ball
  • Sleeping dome
  • Inrichting voor huisjes
  • Voertuigen
  • Overige

Speelfilms

  • 2011 Quest for Zhu op DVD
  • 2012: The Power of Zhu op DVD
Gerelateerde artikelen

Bronnen en referenties

Reageer op het artikel "Zhu Zhu pets Hamsters, speelgoedhamster"

Reacties

Julie, 20-07-2010 17:28 #2
Ik was laatst bij de intertoys en zag dat hij er ook in het zwartwit is.

Bar, 27-11-2009 09:20 #1
Weet iemand waar die hamsters in nederland te koop zijn.
Mijn kinderen vinden ze helemaal te gek! Reactie infoteur, 27-11-2009
Op ebay zijn ze steeds uitverkocht en schieten in prijs steeds hoger of zijn steeds weg. U kunt ze ook bij Amazon kopen:

http://tinyurl.com/yke7yp8

Infoteur: Kisses
Laatste update: September 2016
Rubriek: Hobby en Overige
Subrubriek: Speelgoed
Reacties: 2
Schrijf mee!