InfoNu.nl > Hobby en Overige > Fotografie > Roamler - geld verdienen door foto's te maken

Roamler - geld verdienen door foto's te maken

Roamler - geld verdienen door foto's te maken Roamler is een applicatie waarmee je makkelijk en vaak snel geld kunt verdienen door opdrachten uit te voeren. De opdrachten moeten worden uitgevoerd bij winkels zoals Jumbo, Aldi of Kruidvat. Ook kun je een opdracht krijgen om een pastasalade te maken, waarvoor je een vergoeding krijgt of dat je de straat op moet om opzoek te gaan naar het mooiste plekje in jouw stad! Door foto's te maken verdien je XP's en/of een geldbedrag.

Roamler

Roamler is een Nederlands bedrijf die in juni 2011 is opgestart. Roamler heeft een applicatie voor op je smartphone. Met de applicatie kun je verschillende opdrachten uit gaan voeren om XP's en/of geld te verdienen. XP's zijn punten die je krijgt als je een opdracht hebt gedaan, wanneer je genoeg XP's hebt, kun je naar het volgende level. Je krijgt de opdrachten binnen een schaal van 50 kilometer te zien, bij de instellingen kun je de schaal desnoods nog aanpassen.

Verschillende opdrachten

Er zijn drie verschillende opdrachten.
  1. Het bruine icoontje met een schoenafdruk
  2. Het blauwe icoontje met een bankje
  3. Het groene icoontje met een oog

Het bruine icoontje met een schoenafdruk houdt in dat je de deur uit moet. Vaak krijg je voor deze opdrachten alleen maar XP's. Je moet bij deze opdrachten bijvoorbeeld opzoek gaan naar het mooiste plekje in je stad en deze op de foto zetten.

Het blauwe icoontje met het bankje zijn opdrachten die je vaak in huis kunt uit voeren. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je een rood voorwerp op de foto moet zetten of een kunstwerk van Post-it's moet maken. Dit zijn vaak creatieve opdrachten en je ontvangt hier voornamelijk XP's voor.

Het groene icoontje met het oog zijn meestal de moeilijke opdrachten. Hiervoor moet je naar winkels om de voorraad te checken. Voor deze opdrachten krijg je altijd een vergoeding. De vergoeding die je krijgt kan erg variëren. Soms krijg je 2 euro voor een opdracht, maar sommige opdrachten zijn ook wel 5 tot 10 euro waard. De vergoeding loopt vaak flink op als de opdracht nog maar een uurtje beschikbaar is. Bij het groene icoontje zou je bijvoorbeeld een opdracht kunnen krijgen om bij de Kruidvat de voorraad van het babymelk te checken. Je moet dan kijken hoeveel meter het schap met babymelk is en de meters op de foto zetten. Daarna moet je kijken hoeveel van elk pak op voorraad is en of er op een kaartje bij het schap staat hoeveel pakken de klanten mogen meenemen per dag.

Tijdens het doen van de opdrachten moet je ervoor zorgen dat de foto's scherp zijn genomen. Ook moet het hele schap op de foto staan. De opdrachten worden vaak snel nagekeken, het Roamlerteam streeft erna om dit binnen vier uur te doen.

Gebruik van Roamler

De applicatie van Roamler kan via de PlayStore gedownload worden op je telefoon. Om een account aan te maken heb je echter eerst een invite nodig. Je kunt een invite krijgen van iemand die al Roamler heeft. Een Roamler kan zijn of haar invite verdienen met opdrachten. Met deze invite kunnen zij zorgen dat er nieuwe Roamlers bijkomen. Zij kunnen niet-Roamlers uitnodigingen om lid te worden van Roamler. Wanneer je een Roamler hebt gevonden die een invite voor jou heeft, krijg je een mail. Via deze mail kun je je account activeren en kun je aan de slag met Roamler!

Levels van Roamler

Roamler heeft acht verschillende levels. Als je in level één bent, zijn er verplichte opdrachten die je uit moet voeren om in level twee te komen. Daarnaast kun je ook andere opdrachten, die niet verplicht zijn, uitvoeren en daarmee extra XP's en vergoedingen verdienen. Wanneer je in level één bent, kan je maar één opdracht reserveren voor twee uur, als je in level twee gaat kun je al twee opdrachten accepteren. Het aantal levels staat gelijk aan het aantal opdrachten die je tegelijkertijd kunt accepteren. Ook zijn er enkele opdrachten die de Roamlers, die in level drie of hoger zijn, alleen kunnen uitvoeren.

Uitbetaling Roamler

Via de Roamlerapplicatie kun je je gespaarde bedrag uit laten betalen. De uitbetaling gaat via PayPal. Je kunt elk bedrag uit laten betalen. Wanneer je minder dan 20 euro laat uitbetalen, neemt Roamler de transactiekosten van 2% niet voor haar rekening. Bij een uitbetaling van 20 euro of meer wel. Bij bedragen die hoger zijn dan 50 euro, wordt de uitbetaling niet direct verwerkt. Het team van Roamler kijkt eerst naar de verdiensten.
© 2015 - 2019 Remembertolaugh, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Roamler  opdrachten via een app en geld verdienenRoamler opdrachten via een app en geld verdienenRoamler is een in Nederland opgericht bedrijf dat zich richt op de retail. Bedrijven die wederverkopen aan particulieren…
Verdien geld met je iPhone of SmartphoneVerdien geld met je iPhone of SmartphoneTegenwoordig zijn er verschillende manieren om online geld te verdienen. Naast geld verdienen via internet is het ook mo…
SmartSpotter en Roamler: geld verdienen door foto's te makenSmartSpotter en Roamler: geld verdienen door foto's te makenGeld verdienen door foto's te maken met je smartphone? SmartSpotter en Roamler zijn twee apps die dat mogelijk maken. We…
Geld verdienen op internetGeld verdienen op internetKun je wel wat extra geld gebruiken? Misschien is het een idee om geld te verdienen op internet, geld verdienen op inter…
Bronnen en referenties
  • http://www.roamler.nl/

Reageer op het artikel "Roamler - geld verdienen door foto's te maken"

Infoteur: Remembertolaugh
Laatste update: 29-12-2016
Rubriek: Hobby en Overige
Subrubriek: Fotografie
Schrijf mee!