InfoNu.nl > Hobby en Overige > Diversen > Geld verdienen met je recepten

Geld verdienen met je recepten

Veel mensen plaatsen heerlijke recepten op internet. Er zijn vele websites waar deze kunnen worden geplaatst. Het is ook mogelijk om geld te verdienen met deze recepten. Er zijn websites die het genereren van inkomsten met jouw recepten (en andere artikelen) mogelijk maakt.

Recepten op internet

Iedereen kookt wel eens. Maar niet iedereen schud zomaar uit zijn mouw hoe een gerecht in elkaar komt te zitten, daar zijn natuurlijk de recepten voor. Recepten zijn niet alleen te vinden in kookboeken maar ook steeds meer op internet. Er zijn vele websites waar het mogelijk is om recepten te bekijken. Maak je zelf lekker eten, dan wil je misschien ook wel een recept plaatsen. Dit kan op een website voor recepten, maar ook op andere websites waar recepten een onderdeel van is. En je kunt er nog geld mee verdienen ook.

Recepten plaatsen

Op websites zoals InfoNu en LeerWiki kun je gratis artikelen (en dus ook recepten) plaatsen. Dit gaat eenvoudig via internet en er is geen software nodig. Omdat hier veel schrijvers actief zijn is er veel bezoek op deze websites, en de kans dat jou artikelen gelezen worden is dan ook groot. Verder zijn jouw recepten en artikelen goed vindbaar door zoekmachines als Google. Mensen kunnen dus makkelijk jou recepten opzoeken op internet. En daarnaast kun je er natuurlijk geld mee verdienen.

Geld verdienen

De websites die in dit artikel worden genoemd maken het mogelijk dat je geld kunt verdienen met jou zelf geschreven artikelen. Dit kan omdat er op deze websites gebruik wordt gemaakt van Google AdSense. Dit programma van Google geeft advertenties weer bij jouw recepten en artikelen. Wanneer er door bezoekers op deze advertenties wordt geklikt ontvang je geld van Google. (indirect van de adverteerder). Deze "kliks" zijn dus geld waard en hoe meer kliks hoe meer geld je verdient. Zo kunnen de opbrengsten aardig oplopen.

Prijzen

Naast geld zijn er ook prijzen te winnen door het schrijven van artikelen (bijvoorbeeld op InfoNu). Deze prijzen zorgen ervoor dat je wordt gestimuleerd in het schrijven van artikelen. Zo wordt het aantal artikelen steeds uitgebreid. Voor jezelf is het uitbreiden van dit soort websites ook loonend omdat je hierdoor meer bezoekers naar jou artikel krijgt.

Aanmelden

Het aanmelden bij deze websites is eigenlijk altijd gratis. Je verdient er dus alleen maar geld mee en het enige wat je hoeft te doen is jouw kennis te delen met de rest van de bezoekers op de website.
© 2011 - 2019 Schrijver254, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Geld verdienen met je recepten"

Infoteur: Schrijver254
Gepubliceerd: 11-05-2011
Rubriek: Hobby en Overige
Subrubriek: Diversen
Schrijf mee!