InfoNu.nl > Hobby en Overige > Spellen > Farmville decoratie tips en tricks

Farmville decoratie tips en tricks

Farmville een spel voor jong en oud. Het verzorgen van de dieren en het oogsten van de verschillede groente- en fruitsoorten is leuke bezigheid, maar hoe zorg je dat je farm er ook nog eens leuk uitziet? Hooibalen stapelen, slootjes, meren, boomgaarden, heuvels of een strand? Door optisch bedrog en het slim toepassen van de verschillende Farmville decorations ziet je farm er al snel bijzonder uit. Wie heeft de mooiste farm van Farmville?

De illusie van een verhoging

Een verhoging in het landschap kan worden gerealiseerd door het slim achter elkaar plaatsen van hekjes. De hekjes lijken hierdoor een wal te vormen in het landschap. Op de afbeelding is duidelijk te zien wat het resultaat is van het achter plaatsen van hekjes.

hooibalen stapelenhooibalen stapelen
In plaats van hekjes kunnen ook hagen worden gebruikt voor deze illusie. Een combinatie hiervan kan zeer leuke creaties opleveren!

Het stapelen van hooibalen

Dit is een optische illusie, de hooibalen zijn niet daadwerkelijk gestapeld. Door het volgen van de volgende stappen is het stapelen van hooibalen een fluitje van een cent:

  • Stap 1, plaats een hooibaal op een leeg stuk land.
  • Stap 2, plaats een tweede hooibaal diagonaal onder de eerst geplaatste hooibaal.
  • Stap 3, plaats twee hooibalen (grijs) zij aan zij naast de eerst geplaatste hooibaal.
  • Stap 4, herhaal deze stappen voor extra rijen hooibalen, blauw en rood.

De hooiberg is af en is zo hoog te maken als je zelf wil bovendien zijn vele variaties zijn mogelijk.
Zwevende hooibalen in farmvilleZwevende hooibalen in farmville

Zwevende hooibalen!

Nadat je het maken van een hooiberg onder de knie hebt is het maken van zwevende hooibalen een fluitje van een cent. Bestudeer de afbeelding goed en verbaas je buren met deze bijzondere verschijning.

Sneller spelen door je personage op te sluiten

Om de snelheid van het spel te vergroten is het slim je personage op te sluiten. De voordelen zijn: sneller oogsten, sneller zaaien en sneller ploegen! Door het volgen van de volgende stappen kan het personage eenvoudig worden opgesloten:
  • Stap 1, open Farmville en bepaal de locatie van je personage.
  • Stap 2, plaats 4 hooibalen om het personage zodat deze niet meer vrij kan bewegen.
  • Stap 3, klaar! het personage kan nu niet meer vrij bewegen en het ploegen, zaaien en oogsten gaat vele malen sneller!

Snel xp genereren

Om snel xp te krijgen is het kopen en verkopen van hooibalen een slimme zet. Per hooibaal ontvang je 5 xp en vooral in het begin van het spel kun je op deze manier snel een aantel levels omhoog gaan.

patronen in farmivllepatronen in farmivlle

Creëer patronen in je land

Om je farm snel op te vrolijken is het zaaien van verschillende gewassen in patronen erg decoratief. Leef je uit met de ruime keuze aan kleuren, het resultaat is altijd prachtig!

Tekenen met stropakken

Omdat stropakken in vrijwel alle kleuren te krijgen zijn, is het mogelijk ware kunstwerken te maken op je Farmville land. Het maken van deze prachtige kunstwerken vergt wel veel tijd en je moet er inzicht voor hebben, maar het resultaat is vaak prachtig!

Een sloot tussen akkers

Een sloot kun je makkelijk maken door het plaatsen van blauwe stropakken tussen de akkers. Om het effect te verbeteren is op de afbeelding nog een hekje geplaatst aan beide kanten.

Een meer of sloot met eenden

Waar laat je ze? De eenden, ganzen en zwanen? Wees creatief en maak een meertje voor ze om in te zwemmen. Om dit te realiseren plaats een aantal blauwe stropakken naast elkaar, maar laat enkele plekken vrij. Op deze plekken plaats je de watervogels, het lijkt nu alsof deze in het water zwemmen.

Combineren

Combineer de verschillende tips en tricks en maak je eigen unieke farm!
Gerelateerde artikelen
Internet boer spelen: FarmvilleBen je als internetboer net bezig om je oogst binnen te halen, onsnappen al je kippen. Of er hangen vruchten aan de bome…
Zynga’s Facebook spellenZynga’s Facebook spellenDe Zynga spellen zijn spellen waarbij je gebruik maakt van je Facebook vrienden die je tot je buren maakt (als ze willen…
Spelletjes op facebook: Farmville, Café World en Zynga PokerFacebook staat op sommige viewcountingsites gerangschikt als de tweede meest bezochte site ter wereld. Waarschijnlijk za…
Cityville: bouw je eigen stad op facebookCityville: bouw je eigen stad op facebookTerwijl farmville, het vorige spelletje van zynga op facebook over de 50 miljoen spelers wereldwijd trok, doet cityville…
Landleven: wordt internetboerLandleven: wordt internetboerLandleven: wordt een internetboer. Landleven is een online spel of game dat gespeeld kan worden via bijvoorbeeld Hyves o…

Reageer op het artikel "Farmville decoratie tips en tricks"

Infoteur: Kropslavinken
Gepubliceerd: 10-09-2011
Rubriek: Hobby en Overige
Subrubriek: Spellen
Schrijf mee!