InfoNu.nl > Hobby en Overige > Diversen > Uitgaanscentrum Time-Out Gemert

Uitgaanscentrum Time-Out Gemert

Uitgaanscentrum Time-Out Gemert Time-Out is een bekende discotheek in Nederland. De discotheek is gevestigd op een industrieterrein tussen de dorpen Handel en Gemert (Noord-Brabant). Het uitgaanscentrum werd in 1995 geopend, nadat discotheek ’t Höfke in Handel noodgedwongen moest sluiten door een te hoge bezoekersdruk. Naast een uitgaanscentrum, is Time-Out ook een multifunctioneel centrum. Je kunt er vergaderen, een congres organiseren of een bedrijfsdiner geven.

Uitgaan

Time-Out is in 2016 iedere zaterdag vanaf 22.00 uur geopend voor bezoekers. Om binnen te mogen, word je gescand door een detectiepoort en gefouilleerd door security. Vervolgens kom je bij de kassa’s waar je entree moet betalen. De entree voor de zaterdagen bedraagt in 2016 acht euro. Op de zaterdagavonden zijn de volgende vijf zalen geopend:

The HOT

Dit is een zaal waar voornamelijk Top 40, Urban, House en Happy Hardcore wordt gedraaid.

The Club

In The Club wordt Hardstyle en Hardcore gedraaid.

Het Flugel Feestcafé

In het Flugel Feestcafé wordt feestmuziek, Apres-ski en Nederlandstalige muziek gedraaid.

The Saloon

The Saloon is een kroeg in Time-Out waar rockmuziek wordt gedraaid. Vergeleken met de andere zalen in Time-Out, is het hier meestal vrij rustig met bezoekers.

Bananas

In de Bananas wordt R&B, Regaeton & Hiphop gedraaid.

Een aantal vrijdagen per jaar is Time-Out geopend. meestal zijn er dan speciale evenementen, zoals:
  • Try Before You Die
  • Hardcore Vibes XL
  • Hardcore Italia

Discotheek van het jaar 2005 en 2014

In het jaar 2005 en 2014 is Time-Out uitgeroepen tot beste discotheek van Nederland. Op de jongerensite PlanetZone kon gestemd worden op een aantal discotheken in Nederland. Tijdens het stemmen konden bezoekers een oordeel geven over de veiligheid, personeel, hygiëne, sfeer, licht en geluid.

Gratis naar Time-Out Gemert

Het is mogelijk om gratis Time-Out binnen te komen. Dit kan door jouw verjaardag door te geven aan Time-Out. Je ontvangt een aantal weken voor jouw verjaardag een uitnodiging waarbij je met acht vrienden gratis naar Time-Out kunt. Als je de uitnodiging accepteert, ontvang je een verjaardagsticket. Met dit verjaardagsticket en een geldige ID-kaart, kun je gratis naar binnen. Het ticket is persoonlijk en eenmalig te gebruiken op een zaterdag die jij hebt uitgekozen. Het is niet mogelijk om binnen te komen met een ticket van een ander persoon die toevallig in dezelfde maand jarig is.

Be a VIP

Als VIP naar Time-out? Dat kan door VIP kaarten te reserveren. Als VIP kun je een avond Time-Out als luxe ervaren. Je kunt uitkijken over de menigte op het speciale VIP deck en extra genieten van de LED en lichtshow. Op de website van Time-Out kun je jouw gewenste VIP-arrangement kiezen. Het is zelfs mogelijk om een VIP Limousine te regelen die jou naar Time-Out brengt.

Magic bus

Wanneer je geen vervoer hebt, kun je ervoor kiezen om met de Magic bus naar Time-Out te gaan. De Magic bus zorgt voor de heenreis en de terugreis. Meestal is een Magic bus goedkoper dan een taxi. De Magic bus rijdt door de provincie Noord-Brabant, Limburg en Gelderland en kent de volgende routes:
  • Route Oirschot
  • Route Tilburg
  • Route Weert
  • Route Horst
  • Route Oss
  • Route Rosmalen / Den Bosch
  • Route Grave / Nijmegen

De verschillende routes hebben onderweg diverse stopplaatsen. Voor meer informatie kun je kijken op de website van Diamont Executive Travel Service

Time-Out voor bedrijven

Time-Out is de ideale locatie om een congres, lezing of vergadering te organiseren. Door verschillende ruimtes en stijlen in het gebouw, is de juiste plek voor jouw congres, lezing of vergadering snel gevonden. Het is ook mogelijk om in Time-Out een productpresentatie of bedrijfsfeest te houden. Time-Out denkt graag met je mee om alles naar wens te maken, hierbij kun je denken aan de catering, audio apparatuur en entertainment. Over het parkeren bij Time-Out hoef je je niet druk te maken. Er is voldoende parkeerruimte aanwezig voor personenauto's en bussen.
© 2016 - 2019 Thijs1993, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Evenementenorganisator B2sB2s is één van de grootste party organisatoren in Nederland. B2s organiseert feesten voor de hardere muziek stijlen. Hie…
Jumpstyle, hardstyle, hardcore en meer!Jumpstyle, je hoort iedereen erover tegenwoordig. Maar wat is jumpstyle nu precies? En welke andere stijlen zijn er binn…
Zing! Een populaire en handzame liedbundelZing! Een populaire en handzame liedbundelHet succes van zangbundels als ‘Kun je nog zingen, zing dan mee’ maakte in de twintigste eeuw wel duidelijk, dat er een…
nieuws uitgelichtBoete voor gebruik Popcorn Time?Sinds half oktober 2015 hoor je steeds vaker in het nieuws dat je een boete kunt krijgen voor het gebruik van Popcorn Ti…
Uitgaansgelegenheden voor jongeren in El Arenal, MallorcaMallorca is een prachtig Spaans eiland ten Oosten van het vaste land. Het eiland, met name El Arenal, wordt veel bezocht…
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: KRiemer, Pixabay
  • http://www.omroepbrabant.nl/?news/222130312/Time+Out+in+Gemert+discotheek+van+het+jaar+2014.aspx
  • http://www.time-out.nl/uitgaan/
  • http://time-out.nl/vip/

Reageer op het artikel "Uitgaanscentrum Time-Out Gemert"

Infoteur: Thijs1993
Gepubliceerd: 07-03-2016
Rubriek: Hobby en Overige
Subrubriek: Diversen
Schrijf mee!