Thea, 01-10-2018
Ik wil iets retourneren aan Wish, maar ik heb geen retourbon. Het retouradres kan ik ook niet vinden.
Ik heb de retourzending al wel op de website aangemeld. Ik komt alleen niet verder.
Wat moet ik nu verder doen?
Reactie infoteur, 01-10-2018
Als je contact op neemt met de klantenservice, kunnen ze precies uitleggen hoe je je retour moet regelen.
Narda, 22-09-2018
Mocht blijken dat na een bestelling je geld wel is afgeschreven, maar je hebt geen bevestiging gekregen in je email en in je bestelgeschiedenis staan de producten niet, dan kontact opnemen met Klarna. Krijg je je geld terug gestort.
Artikel niet op tijd, trek aan de bel bij Klarna, binnen een termijn van (ik dacht 3 maanden) kan je je geld nog terug krijgen.
Kijk altijd goed naar de maat van iets, niet alleen van kleding, ook van andere producten. Vaak ziet het er op de foto leuk uit, maar is het erg klein als je het ontvangt.
Kleding is vaak erg dun en viel bij mij tot nu toe vaak te klein uit. Schoenen waren ok. De spullen ruiken vaak erg chemisch.
Mijn vraag: hoe kan ik mijn verlanglijst bekijken?
Reactie infoteur, 01-10-2018
Als je naar je account gaat, kun je je gemaakte verlanglijstjes bekijken.
De Vink, 04-10-2017
Hoe, waar kan ik mijn geplaatste bestellingen bekijken?
Reactie infoteur, 26-10-2017
Hiervoor kun je klikken op het tabblad ‘bestellingen’.
Francien, 02-10-2017
Ik heb artikelen in mijn winkelwagen die ik er uit wil hebben! Lukt me niet. Wie heeft een tip?
Reactie infoteur, 26-10-2017
Als het goed is zie je in de winkelmand achter de geplaatste artikelen een kruisje of prullenbakje staan, hier kun je op klikken.
Ingrid, 30-09-2017
Hoe stuur ik artikelen terug?
Reactie infoteur, 26-10-2017
Hiervoor moet je contact opnemen met de helpdesk
Gouderak, 13-05-2017
Vraag! Hoe werkt retourneren van producten? Binnen welke tijd? Welke producten niet? Hoe werkt opsturen? Krijg je geld retour? Graag zsm antwoord aub.
Reactie infoteur, 15-05-2017
Hoi, hiervoor moet je contact opnemen met de verkoper van het product, die verschilt per product op wish.
S. Oosterhoff, 10-05-2017
Ik heb al 3x gevraagd waar ik mijn retouren naar toe moet sturen maar krijg geen antwoord. Wie weet dit?
Reactie infoteur, 11-05-2017
Hoi, dit verschilt per product. Het ligt aan de winkel die je product via wish verkoopt, er is dus niet 1 adres.
Wendy Volger, 30-04-2017
Laatst heb ik een knieband besteld, die ik zeer hard nodig heb, omdat ik een scheurtje in mijn kruisband heb, maar helaas heb ik deze nooit ontvangen. Waarschijnlijk is het bij mijn buren terecht gekomen en hebben ze dit nooit bij mij terug gebracht. Wat kan ik nu doen? Vriendelijke groetjes, Wendy
Reactie infoteur, 02-05-2017
Hoi Wendy, je kan in de app aangeven dat je het product niet hebt ontvangen en je geld terugvragen.
Dorien, 25-04-2017
Hallo, dit is geen reactie maar een vraag weet niet hoe ik anders in aanraking kan komen, heb een bestelling gedaan en wil betalen, wil met maestro betalen maar lukt niet, ze vragen creditcard nr snap er niet van, hopenlijk hoor ik wat. Gr dorien
Reactie infoteur, 11-05-2017
Als het goed is kun je ook met Paypal of iDeal betalen:)
Luwina, 08-12-2016
Mijn bestelling bij Wish is niet naar tevredenheid. Ik wil het terug sturen maar er zit geen retourbon bij. Ik heb alleen een chinees adres op de verpakking staan. Hoe pak ik dit aan?
Vr groet Luwina.
Reactie infoteur, 12-12-2016
Lukt het om contact op te nemen met de helpdesk? Dan kunnen zij je vertellen waar je het pakket heen moet sturen.
Kitty, 09-11-2016
Ik heb 6 nov een rode jurk met bijpassende schoenen besteld, en betaald. Ik kan er verder niets meer over terug vinden. Houdt dat in dat ik mijn geld kwijt ben? Ik vind dit persoonlijk een beetje raar van doen. Normaal krijg je (van bedrijven) toch een mail van bestellingen die je hebt geplaatst? Wie heeft hier antwoord op?
Reactie infoteur, 14-11-2016
Deze situatie is al bij meerdere mensen voor gekomen, lukt het jou wel om contact op te nemen met de klantenservice? Normaal krijg je inderdaad meteen een e-mail met een bevestiging van je bestelling.
Anoniem, 02-11-2016
Ook ik heb vandaag een bestelling geplaatst. Geld is afgeschreven en ik heb geen bevestiging email gekregen hoe zit het nu? Wanneer krijg ik mijn bestelling? Of mijn geld terug?
Reactie infoteur, 14-11-2016
Heb je ook in je spam box gekeken voor de bevestiging? Als je je geld terug wil, moet je contact proberen op te nemen met de klantenservice. Helaas is deze situatie al bij meerdere mensen voor gekomen.
Diana, 02-11-2016
Ik heb 28 oktober bestelling geplaatst en geld is overgemaakt maar geen bevestiging gehad en de spullen staan nog steeds in winkelwagentje en klik ik op bestelgeschiedenis staat er helemaal niets… wat moet ik nu doen?
Reactie infoteur, 14-11-2016
Deze situatie komt helaas bij veel mensen voor blijkt uit de reacties op dit artikel. Een oplossing is lastig, omdat je zonder bevestiging van je bestelling helaas geen contact op schijnt te kunnen nemen met de klantenservice.
Lola, 23-10-2016
Is wish betrouwbaar? Ben bang dat als ik iets duurs koop het niet binnen krijg.
Reactie infoteur, 31-10-2016
Gelet op alle reacties hier zou ik in ieder geval uit kijken met voor hogere bedragen bestellen bij Wish. Omdat het van zo ver moet komen en de klantenservice niet altijd bereikbaar is, loop je het risico je geld kwijt te zijn.
Patricia, 07-10-2016
Weet iemand welk bedrijf de pakketten bezorgen die bij wish vandaan komen? Het is geen post nl. Mijn pakketten zijn onderweg maar zonder huisnummer. Ik moet dus het bedrijf hebben dat ze bezorgt want dan kan ik dat doorbellen!
Ik hoop dat iemand het weet!
Groeten Patricia
Reactie infoteur, 09-10-2016
Hoi,
Mijn pakketjes van wish worden wel gebracht door PostNL, de buitenland afdeling.
Chantal Hertay, 30-09-2016
Heb een paar schoenen besteld in maat 39 maar heb maat 41 ontvangen. Wat gebeurt er nu, kan ik ze terug sturen en de juiste maat krijgen?
Reactie infoteur, 09-10-2016
Je kunt bij de bestelgeschiedenis contact opnemen en aangeven dat je de verkeerde maat hebt gekregen. Je krijgt dan de goede maat en omdat het hun fout is, hoef je de verkeerde waarschijnlijk niet terug te sturen:)
Mechelien, 19-08-2016
Ik via de app mijn geld terug gevraagd omdat de producten niet naar wens waren. Naar welk adres stuur ik dat dan terug?
Reactie infoteur, 22-08-2016
Via de klantenservice kan je vragen naar welk adres de retour moet, dan sturen zij je een adres. Soms zeggen ze ook dat je het product niet terug hoeft te sturen.
Marischka, 14-08-2016
Goedendag,
Ik heb een paar weken geleden een bestelling gedaan bij wish en ik heb verschillende dingen besteld. Ik heb hiervoor nooit een bevestiging ontvangen. Zojuist kijk ik bij mij bestelgeschiedenis en nu blijkt dat hij bij alle producten de melding "de winkel kan uw bestelling niet verwerken'' aangeeft. Het geld is wel terug gestort. Maar ik snap niet waarom de bestelling niet verwerkt is.
Hebben jullie hier ervaringen mee?
Mvg Marischka
Reactie infoteur, 22-08-2016
Misschien was het product niet meer beschikbaar? Als het product nog wel te verkrijgen is, dan zou ik ook niet weten welke verklaring ervoor is.
Leona, 06-08-2016
Goedemiddag,
Mijn dochter heeft iets besteld en zou er met andere halve week zou het binnen zijn maar nog steeds niks binnen, ik las ergens dat je aangifte kan doen maar wat moet je bij de politie dan allemaal doorgeven? Ik vind het gewoon diefstal ze heeft al een mail gestuurd. Het zou fijn zijn dat ze een gewoon mail adres hebben.
Mvg Leona
Reactie infoteur, 09-08-2016
Wanneer je aangifte wil doen kan de politie je vertellen welke gegevens je allemaal door moet geven.
Henny, 30-07-2016
Ik heb wat leuke spullen gezien en wil graag betalen maar kan alleen met een credit kaart betalen. Die heb ik niet in bezet en wil graag via ideal betalen. Volgens zeggen kan dat maar ik krijg het niet in beeld. Kunnen jullie mij aangeven of ik wel via ideal kan betalen.
mvg
Reactie infoteur, 02-08-2016
Als het goed is kan je de ideal of paypal mogelijkheid bij het afrekenen aanklikken. Zie je dat niet, dan is het misschien veranderd.
Sabrina, 18-07-2016
Hallo,
Is de wish app gratis als ik deze installeer?
Reactie infoteur, 18-07-2016
Ja, de app is helemaal gratis
Nic, 17-07-2016
Hi,
Ik heb een week geleden allemaal aparte dingetjes besteld bij Wish voor bij elkaar 43 euro en 18 euro verzendkosten. Het duurste is 14 euro. Nu kom ik er dus inderdaad net achter dat als je pakketje onderschept wordt bij de douane je eventueel invoerkosten moet betalen. Dit zou boven de 22 euro zijn. Maar alles wordt apart opgestuurd en komt bij verschillende winkels vandaan. Zou het dan kunnen dat ik alsnog invoerrechten zou moeten betalen?
Misschien een domme vraag, maar ik kan het nergens terugvinden.
Reactie infoteur, 19-07-2016
Volgens mij als het allemaal losse pakketjes zijn, kijken ze alleen naar het bedrag per pakketje
Maik, 04-07-2016
Ik wil wat gaan bestellen moet ik dit nou wel doen of niet? Zie heel veel dingen dat mensen hun geld niet terug krijgen?! En heb eens gekeken bij het betaal scherm, hij geeft aan bij mij in het Duits dat ik 5 getallen moet invullen bij mijn postcode. Maar ik woon gewoon in Nederland, dus maar 4 cijfers heb voor mijn postcode.
Als ik wel ga bestellen hoe moet ik dit dan wel doen want ik kan niet verder als ik een cijfer niet invul!
Reactie infoteur, 04-07-2016
Als je de Duitse postcode moet invullen, heb je ergens het land op Duitsland staan, dit zou je moeten kunnen veranderen naar Nederland bij instellingen of bij het bestelproces. Of je zou moeten bestellen of niet is denk ik een gok, het gaat vaak goed maar de reacties van mensen hier laten zien dat het ook vaak niet goed gaat, een gok dus.
Juliët, 27-06-2016
Ik heb ook 3 dagen geleden een bestelling geplaatst en het bedrag is ook afgeschreven, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, dus om er zeker van te zijn heb ik een mail gestuurd of dit is doorgekomen. Ik heb hier wel antwoord op gekregen maar het helpt eigenlijk niks. Het geld kan toch niet opeens weg zijn, het moet wel ergens naar toe zijn gegaan. :(
Reactie infoteur, 28-06-2016
Als het van je rekening is afgeschreven, kun je de situatie aan je bank uitleggen en zij kunnen als het goed is het geld terug halen. Wanneer je met Paypal hebt betaald ben je vaak ook beschermd tegen dit soort zaken, hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice van Paypal.
Linda, 22-06-2016
Ik heb net wat besteld, betaald, het is afgeschreven, maar krijg via wish melding dat er niet betaald en niets besteld is! Waar kan ik naartoe bellen om te checken hoe t zit?
Reactie infoteur, 22-06-2016
Heb je wish zelf al een bericht gestuurd en krijg je hier een reactie op? Als je geen reactie krijgt zou ik de bank bellen om het geld terug te laten storten, dit kan nog binnen een bepaald aantal uren.
Rahma, 18-06-2016
Ik heb een bestelling gedaan bij wish maar mijn bestelling is nu bij de douane, ze vragen mij nu om een facturen te sturen zodat ze het kunnen leveren. Waar kan ik de facturen vinden?
Reactie infoteur, 22-06-2016
Een echte factuur kan je niet vinden, wel een screenshot of iets dergelijks met de bevestiging van je bestelling en betaling.
Wilma, 15-06-2016
Hoe moet dat via wish met iDeal? Waar kun je dat vinden?
Reactie infoteur, 22-06-2016
Als het mogelijk is kun je dat gewoon aan het einde van je bestelling bij de betaalopties aanklikken. Toen ik bij Wish bestelde was er alleen de mogelijkheid om met creditcard of PayPal te betalen.
Russel, 06-06-2016
Kan je met Ideal betalen of Paypal bij wish?
Reactie infoteur, 07-06-2016
Met Paypal :)
Mv, 02-06-2016
Ik heb bij wish iets besteld, ik heb het wel betaald en het is afgeschreven. Het staat alleen niet bij mijn bestelgeschiedenis. Ik heb ook geen mail of bericht gehad dat mijn bestelling is gelukt. Ik heb ze een bericht gestuurd maar geen reactie. Hoelang duurt het voordat je een bericht krijgt van je bestelling?
Mvg
Reactie infoteur, 03-06-2016
Meestal krijg je meteen na de bestelling een bevestiging, soms duurt het wat langer maar zeker niet meer dan een dag.
Robin, 29-05-2016
Hallo,
Ik ben benieuwd of ik onverwachte invoeringskosten kan treffen die vele malen duurder zijn dan het product zelf. Dit heb ik namelijk een keer eerder gehad bij een andere webshop en dit keer zit ik daar niet op te wachten.
Met vriendelijke groet,
Robin Tania
Reactie infoteur, 30-05-2016
Beste Robin,
het is in principe mogelijk dat je ineens hoge kosten moet betalen voor de invoering. Volgens is de kans wel erg klein bij producten onder de ca. 45 euro, maar bij producten die van heel ver moeten komen weet je het van tevoren nooit 100% zeker.
Dominique, 03-05-2016
Is dit het zelfde als mini en light in the box? En wat moet ik doen als het mis gaat kan ik dan aangifte doen of kunnen ze daar op reageren?
Mvg.
Dominique
Reactie infoteur, 04-05-2016
Het lijkt inderdaad van het zelfde 'moeder' bedrijf te zijn. Als je echt opgelicht bent kun je aangifte doen, als er iets niet goed is gegaan met je bestelling moet je kijken bij de contactmogelijkheden van de app of website zelf.
Sophie, 24-04-2016
Hai,
Ik heb dus een pakketje binnen dat ik was vergeten te annuleren, nu wil ik deze retourneren maar ik wil hier wel mijn geld voor terug. Hoe moet ik dit doen? Moet dat via de site of gebeurde het automatisch als ze het pakketje weer terug hebben?
Reactie infoteur, 25-04-2016
In de app of op de website kan je bij je bestelling aangeven dat je het artikel wilt retourneren je geld terug wilt. Als je via paypal hebt betaald krijg je dit meteen op je tegoed gestort.
Danique, 21-04-2016
Hoii! Ik heb een keer bij de site light in the box kleding besteld en toen ik het paketje wilde ophalen moest ik opeens heel veel invoerrechten betalen. Ik wil graag bij Wish.com ook wat bestellen maar ben bang dat ik dan weer zoveel invoerrechten moet betalen. Zou dat kunnen? Groetjes
Reactie infoteur, 24-04-2016
Het is mogelijk dat dit bij een bestelling bij wish ook gebeurd, vanaf een wat hoger aankoopbedrag.
Serah, 06-04-2016
Ik heb via ideale betaald maar nooit een betaal bewijs ontvangen. De spullen staan nog steeds in mijn winkelmand en ze zeggen dat ik nog steeds moet betalen. Terwijl het via mijn internet bankieren app eraf is gehaald. Ik heb ze een mail gestuurd maar krijg geen reactie terug. Hoe kan ik dit het beste regelen?
Reactie infoteur, 08-04-2016
Ik denk dat je dit het beste kunt proberen te regelen via je bank, dat zij de ongewenste afschrijving terughalen als dat mogelijk is.
Michelle, 18-02-2016
Ik heb zelf iets besteld voor 27 euro moet ik dan extra kosten betalen? Staat nergens bij dat het moet.
Reactie infoteur, 18-02-2016
Je loopt het risico dat de douane je pakketje er uit haalt en dat je douane heffing moet betalen, dit weet je niet van tevoren.
Melanie, 12-02-2016
Bij mij is het een keer misgegaan werd goed geholpen via de klantenservice en had binnen de beloofde dagen mijn geld weer terug op de bank. Ik kan er alleen nergens achter komen of je met ideal ook kan betalen via wish. Weet iemand dat? Of moet je echt een PayPal account hebben om dingen te kunnen bestellen via wish?
Reactie infoteur, 12-02-2016
Je kan alleen met paypal betalen, of met een creditcard volgens mij
Ingrid Verdyck, 21-01-2016
Beste,
Ik heb een jas besteld en ontvangen van Wish. Nu is hij veel te klein. Ik wil hem terug sturen en ik heb al verschillende keren gevraagd om het adres voor hem terug te sturen maar ik krijg hierop geen antwoord. Kunnen jullie mij helpen, hoe ik mijn geld terug krijg en hem kan terug sturen.
Mvg,
Ingrid
Reactie infoteur, 22-01-2016
Heb je op de knop geldteruggave aanvragen geklikt? Meestal krijg je het geld dan meteen terug gestort.
Evi Cauwelier, 15-12-2015
Wat gebeurt er als ze leveren en je bent niet thuis?
Reactie infoteur, 16-12-2015
Het zelfde als met andere pakketjes, er wordt op een later moment geleverd of de postbode geeft het pakketje af bij je buren.
Sanne, 13-12-2015
Wat gebeurt er met de producten waar je geld op terugkrijgt als deze niet goed zijn? Ik krijg alleen maar reactie terug dat ze het geld gaan terugstorten, maar wat ik dan vervolgens met de artikelen moet doen is me onbekend (ook al stond dit wel in de vraag die ik de helpdesk heb gestuurd.)
Reactie infoteur, 13-12-2015
Soms vragen ze je om deze terug te sturen, maar soms zijn de kosten daarvan zo hoog dat je het artikel mag houden als goedmaker voor het ongemak. Ik raad aan aan om altijd nogmaals aan de helpdesk te vragen of ze verwachten dat je het artikel terugstuurt.
Remant Leo, 09-12-2015
Als wish zo betrouwbaar is, waarom vind ik dan een item dat totaal niet klopt met de reeële waarde?
Het betreft hier een drone merk syma, type x5sw., FPV real time tansmission,
Richtprijs 916 euro, verkoopprijs 75 euro, korting van 91%?!
Raar! bij syma de nieuwe X5SW TE KOOP VOOR 69,99$
Even doorgeven aan de dienst economische zaken
Reactie infoteur, 09-12-2015
Ik denk niet dat de echtheid of prijzen van de producten per definitie betrouwbaar is, maar vooral dat de app betrouwbaar is Un de zin van dat je producten aankomen en je niet opgelicht wordt.
Roelof, 01-12-2015
Moet je geld extra betalen voor de douane?
Reactie infoteur, 02-12-2015
In principe niet, maar als je iets uit het buitenland besteld kan de douane het altijd onderscheppen en moet je er invoerbelasting over betalen.
Inge, 06-09-2015
De makers van wish hebben ook cute is dat ook betrouwbaar?
Reactie infoteur, 07-09-2015
Cute ken ik niet, ik denk dat de betrouwbaarheid ook vooral afhangt van de winkel die het product levert en niet van wish zelf, als cute ook een samenwerking is met verschillende winkels kun je altijd de afzonderlijke webshop googlen op betrouwbaarheid.
Anwar, 12-08-2015
Is het mogelijk om na bezorging te betalen? En als ik iets wil bezorgen moet ik m'n postcode invoeren, wanneer ik dit doe vraagt hij mij om een postcode uit de UK in te voeren.
Wat moet ik hiermee?
Reactie infoteur, 13-08-2015
Je kunt alleen vooraf betalen, wel krijg je vaak makkelijk je geld terug als een product niet naar tevredenheid is. Over de postcode kan ik je helaas geen antwoord geven, misschien moet je eerst een ander land selecteren, of gewoon de nederlandse postcode invullen?