InfoNu.nl > Hobby en Overige > Spellen > Tips voor FIFA FUT15, hoe kom je snel aan munten?

Tips voor FIFA FUT15, hoe kom je snel aan munten?

Tips voor FIFA FUT15, hoe kom je snel aan munten? FIFA kwam eind 2014 al met FIFA 2015 uit en steeds meer spelers spelen het FUT gedeelte van het spel, FIFA Ultimate Team. In dit gedeelte van het spel kun je met je eigen spelers gaan spelen om munten te verdienen, waarvan je contracten, items en nieuwe spelers kunt kopen. Niet iedereen wil graag FIFA coins kopen om aan de grotere spelers te komen; het is immers een spel en wordt vooral door mensen onder de 18 jaar gespeeld en juist die mogen online geen aankopen doen zonder toestemming. Hoe kun je nou toch succesvol zijn met FUT 15 zonder geld uit te geven aan munten?

Let goed op wat je speelt

Het spel FUT 15 zit vol met verschillende mogelijkheden. Je kunt ervoor kiezen om elke keer hetzelfde toernooi op hetzelfde niveau te spelen, maar dat levert je maximaal 500 munten per wedstrijd op (175 in bonus en 325 voor het uitspelen) en een toernooibonus van een aantal honderd munten. Daarvan moet je ook de contracten en herstelitems betalen, dus erg handig is dat eigenlijk niet. Je kunt beter kijken naar de speciale toernooien die eens in de zoveel tijd geopend worden. Deze kun je een bepaalde tijd spelen en deze leveren meer munten op dan de andere toernooien. Je zal wel aan de voorwaarden moeten voldoen, maar met meerdere teams moet dat zeker lukken.

De seizoenen

Een goede manier om sneller aan munten te komen, is door seizoen wedstrijden te gaan spelen. Hierbij zijn er twee varianten: De offline modus en de online modus. Je begint bij divisie tien en je kunt jezelf opwerken tot divisie één. Wanneer je op een hoger niveau gekomen bent, kun je al 3.000 munten krijgen door alleen maar te prolongeren. Degradeer je, dan krijg je alsnog een leuke stapel munten mee. En vaak hoef je niet eens alle wedstrijden te spelen, eenmaal de titel binnen, dan krijg je de munten en ga je een niveau omhoog waar nog meer munten op je liggen te wachten!

Online spelen?

Online spelen is niet heel zinvol, behalve wanneer je echt goed bent, een speciaal toernooi wilt spelen of een seizoen op het oog hebt om sneller binnen te lopen. Verder krijg je hier namelijk niet snel meer munten en over het algemeen gaat het net even iets ruiger daar. En verbreekt jouw tegenstander de verbinding voortijdig, dan krijg je de 325 munten voor het uitspelen van de wedstrijd ook niet. En dat is gewoon zuur.

Nog meer manieren om meer FUT 15 coins te verdienen

Een andere manier om extra te verdienen, is door de catalogus te openen. Veel spelers vergeten dat zij bepaalde items kunnen claimen aan de hand van het niveau waarop ze spelen. Er wacht bijvoorbeeld een 10x200 munten extra per wedstrijd, maar ook grotere bonussen zoals 1.000 munten extra. Ook kun je hier spelers lenen, extra opslaglocaties aanschaffen en meer. Hiervoor hoef je niets te betalen, door te spelen bouw je punten op voor de ervaring en daar heb je genoeg aan.
Meer FIFA 15 munten zonder te betalen
Wanneer je een speler op het oog hebt of een bepaald pakket wilt verdienen, dan is het niet altijd nodig om geld te gaan betalen. Het is een spel en het is niet de bedoeling dat er dagelijks geld aan besteed moet worden. Met de tips die hierboven staan, kun je een aardig eind komen. De beste tip is vooral goed blijven kijken naar de verschillende opties, of door goed te handelen op de markt. Heb je nog meer munten nodig, kijk dan eens bij je clubitems. Wedden dat daar ook nog een paar spelers of items staan die je snel kunt verkopen?
© 2015 - 2019 Historia, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
FIFA 16 coins online kopen via Comfort TradeIn het voetbalsimulatiespel FIFA 16 kun je spelen in de Ultimate Team-functie, het is de bedoeling om zoveel mogelijk we…
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Stux, Pixabay

Reageer op het artikel "Tips voor FIFA FUT15, hoe kom je snel aan munten?"

Infoteur: Historia
Laatste update: 15-12-2015
Rubriek: Hobby en Overige
Subrubriek: Spellen
Schrijf mee!