InfoNu.nl > Hobby en Overige > Speelgoed > Eenvoudig en voordelig speelgoed kopen op Lobbes.nl

Eenvoudig en voordelig speelgoed kopen op Lobbes.nl

Eenvoudig en voordelig speelgoed kopen op Lobbes.nl Online speelgoed kopen kan erg eenvoudig op de website van Lobbes (www.lobbes.nl). De website biedt een breed en gevarieerd assortiment speelgoed in diverse categorieën. Zo kun je er terecht voor leuke, kleine cadeautjes (bijvoorbeeld voor een schoolklas), maar ook voor houten speelgoed of spellen. Lees in dit artikel alles over de online speelgoedwinkel Lobbes.nl

Lobbes?

Al ruim 20 jaar levert Lobbes speelgoedartikelen aan bedrijven, scholen, kinderdagverblijven, peuterspeelzalen en vele andere instellingen. Maar ook particulieren kunnen terecht bij Lobbes voor speelgoed. Lobbes is van een klein familiebedrijf uitgegroeid tot een grote 'speelgoedzaak' (online) met meer dan 20.000 speelgoedartikelen. Eenmaal per jaar geeft Lobbes een speelgoedcatalogus uit met daarin het uitgebreide assortiment speelgoed. Omdat Lobbes niet alleen 'groot' speelgoed verkoopt, maar ook kleine artikelen zoals pennen, puzzeltjes, knuffels, spelletjes en knutselspullen, is Lobbes zeer geliefd bij o.a. (basis)scholen en kinderdagverblijven. Zij kunnen snel en gemakkelijk speelgoed bestellen en laten bezorgen. Het bestelde speelgoed wordt meestal de volgende dag al bezorgd.

Voor wie?

Zoals al eerder aangegeven, is de speelgoed van Lobbes erg geschikt voor scholen, bedrijven, kinderdagverblijven en peuterspeelzalen. Maar ook allerlei praktijken, zoals een tandartspraktijk of een fysiotherapiepraktijk kunnen bij Lobbes leerzame en leuke presentjes bestellen. Particulieren kunnen er terecht voor bijvoorbeeld verjaardags- of Sinterklaascadeautjes. Lobbes onderscheidt zich van veel andere online speelgoedwinkels, door de verkoop van leerzaam speelgoed en het grote assortiment aan houten speelgoed. Maar ook kunnen er via Lobbes.nl (kinder)boeken worden gekocht. Daarnaast biedt Lobbes speelgoed voor (zeer) kleine prijsjes aan, maar ook speelgoed van de bekende merken als Lego, Jumbo of Kapla.

Categorieën

Het speelgoedassortiment is op de website en in de catalogus overzichtelijk ingedeeld in categorieën. Klanten kunnen op die manier snel een eenvoudig zien welk speelgoed geschikt zou kunnen zijn voor een bepaalde doelgroep. Het speelgoed is ingedeeld in de volgende categorieën:
  • Baby en peuter
  • Binnen spelen
  • Bouw en constructie
  • Creatief en hobby
  • Diversen
  • Feest
  • Fietsen en meer
  • Grabbelton
  • Houten speelgoed
  • Kerst (of een ander thema, zoals 'Sinterklaas')
  • Kinderkamer
  • Koken en winkelen
  • Puzzels
  • Spellen
  • Sport en buitenspel
  • Tassen
  • Verkleedkist

Meer informatie

Speelgoed kan besteld worden via de website van Lobbes, www.lobbes.nl. Bestellingen worden meestal een dag na plaatsing bezorgd. De verzendkosten voor bestellingen bedragen 4,99 euro voor bestellingen tot 39 euro, en 1,99 euro voor bestellingen vanaf 39 euro. Via de website van Lobbes kan ook eenvoudig vanuit de catalogus besteld worden. Voor meer informatie ga je naar de website van Lobbes, of bel je met het telefoonnummer van Lobbes; 0318-439797. Lobbes is gevestigd in Ede.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.lobbes.nl

Reageer op het artikel "Eenvoudig en voordelig speelgoed kopen op Lobbes.nl"

Infoteur: Jolene1984
Gepubliceerd: 18-12-2011
Rubriek: Hobby en Overige
Subrubriek: Speelgoed
Schrijf mee!