InfoNu.nl > Hobby en Overige > Diversen > Gratis maandblad naar keuze

Gratis maandblad naar keuze

Gratis maandblad naar keuze De schappen liggen vol met de meest aantrekkelijke tijdschriften. Wekelijks of maandelijks worden weer nieuwe exemplaren neergelegd. Voor de echte liefhebber is de verleiding groot om flink te kopen, naar huis te gaan, iets te drinken in te schenken en dan lekker op de bank en lezen maar. Echter tijdschriften in de losse verkoop en ook abonnementen zijn een forse aanslag op de portemonnee. Maar dat hoeft vanaf nu niet meer zo te zijn. Er worden namelijk ook gratis tijdschriften en maandbladen aangeboden.

Gratis maandblad (alleen verzendkosten)

HorsimoHorsimo
Door een unieke formule is het voor uitgeverij Publi Force B.V. mogelijk om tijdschriften voordeliger te produceren. Daarnaast worden veel van de gemaakte onkosten door de sponsoren betaald. Wat overblijft zijn dan nog de verzendkosten. Alleen deze kosten worden doorberekend aan de abonnee. En woont u in de buurt, dan is het ook mogelijk om het tijdschrift gratis op te halen.

Voorwaarden voor een gratis tijdschrift

  • Bijdrage in de verzendkosten
  • Blad kan ook gratis worden opgehaald
  • Geen opzegtermijn

Titels van de gratis tijdschriften

Op dit moment zijn er 16 verschillende titels die volgens deze unieke formule worden aangeboden. De bladen zijn heel mooi vormgeven, bevatten prachtige reportages en veel informatieve artikelen. Er zijn titels voor volwassenen (zowel voor vrouwen als mannen), maar er is ook aan de kinderen gedacht. Interieur, auto's, vakantie, tuinieren, reizen, welness, computers, en dieren; het zit er allemaal bij.
MoestuinMoestuin
Een compleet overzicht van de titels:
  • B-Gates
  • AutoMaand
  • Boot Journaal
  • VrouwZine
  • Body+ Mind
  • Stars & Luxury
  • Thuisleven
  • Puzzelvriend
  • Fotaal
  • Dier Journaal
  • Dog Magazine
  • Cat Family
  • Horsimo
  • Viva Espanâ
  • GardenZine
  • Moestuin

B-Gates

Voor de beginnende en de meer gevorderde computergebruiker is er dit complete computertijdschrift. Iedere maand aandacht voor de nieuwste modellen, handigste accessoires en allerlei tips en trucs voor en door gebruikers.

Automaand

Voor wie alles van auto's wil weten. Iedere maand actueel nieuws, achtergronden, tests en veel foto's. Beschrijvingen van auto's die voor iedereen bereikbaar zijn, maar ook exclusieve en dure auto's komen aan bod.

Boot Journaal

Voor watersporters is er elke maand een nieuwe Boot Journaal. Het tijdschrift voor iedereen die op de hoogte wil blijven van alles wat met watersport te maken. De mooiste vaarroutes, de nieuwste modellen, testvaarten, onderhoudstips.

VrouwZine

Een heerlijk tijdschrift met elke maand interviews, reportages en achtergronden op het gebied van mode, gezin, reizen, relaties, maatschappelijke onderwerpen en carrière.

Body + Mind

Helemaal van deze tijd is het magazine Body+Mind. Elke maand boordevol artikelen en reportages op het gebied van wellness, fitness. Veel aandacht voor uw Body (lichaamsverzorging, gezondheid en bewegen) en uw Mind (balans en harmonie).

Stars & Luxury

Elke maand wegdromen in het luxe leven van de (inter-)nationale jetset? Dan is Stars & Luxury jouw blad. Artikelen en veel foto's over party's, mode, reizen, exclusief wonen, health & beauty en de hot spots.

Thuisleven

Thuisleven is een magazine met daarin alles op het gebied van interieur en design, klustips voor als je je interieur een nieuwe en eigentijdse uitstraling wilt geven.

Puzzelvriend

Sudoku's, kruiswoordraadsels, woordzoekers, doorlopers en nog veel meer voor het hele gezin. Naast iedere maand veel puzzelplezier ook elke maand opnieuw kans op prachtige prijzen.

VrouwZineVrouwZine

Fotaal

De snelle opkomst van digitale fotografie maakt fotografie steeds toegankelijker voor iedereen. Fotaal zorgt ervoor dat u het uiterste uit uw camera kunt halen. Elke maand beschrijvingen van camera's, software en het gebruik daarvan. En natuurlijk ook ruim aandacht voor het fotograferen zelf. Hoe schiet u de mooiste plaatjes.

Dier Journaal

Dier Journaal staat elke maand opnieuw vol met verhalen over (huis)dieren en alles wat er mee te maken heeft. Iedere maand treft u boeiende interviews, interessante reportages, (nieuwe) producten voor dieren en informatieve artikelen aan.

Dog Magazine

Iedere maand een compleet tijdschrift vol over honden? De echte hondenliefhebber zal niet uitgelezen raken met al die artikelen en foto's vol nieuwtjes, wetenswaardigheden en foto' s van alle hondenrassen.

Cat Family

Voor de echte poezenliefhebber is Cat Family onmisbaar. Elke maand opnieuw alles lezen over je favoriete viervoeter. Cat Family houdt u op de hoogte van alle weetjes over en producten voor katers en poezen.

Horsimo

Het grootste maandelijkse paarden- en ponytijdschrift van Nederland waaraan liefhebbers elke maand hun hart kunnen ophalen. Alles passeert de revue: over springen, mennen en dressuur, bitloos rijden, tips over voeding, van verzorging tot wedstrijdverslagen, u leest het allemaal in Horsimo.

Viva Espanâ

Een tijdschrift vol weetjes en nieuws over Spanje. Het tijdschrift wordt in Malaga gemaakt door Nederlanders die zelf in Spanje wonen. Alles over de Spaanse cultuur, natuur en manier van leven.

GardenZine

Voor de echte tuinliefhebber is GardenZine de juiste inspiratiebron. De tuin en alles wat daarbij hoort, komt elke maand ruim aan bod. Tuinstijlen, kunstwerken, tuinmeubels en accessoires volgens de laatste trends worden allemaal besproken.

Moestuin

Moestuinstaat al ruim 32 jaar vol interessante artikelen over het verbouwen van groente en fruit in eigen tuin. Met informatie over het bestrijden en voorkomen van ziektes en plagen, de beste recepten voor zelf geteelde gewassen.

Aanvulling 26 mei 2010

De laatste maanden zijn er grote veranderingen opgetreden t.a.v. de hier boven beschreven formule.
Het aantal echt informatieve artikelen is sterk afgenomen. Daarvoor in de plaats vindt u nu productgerichte artikelen terug.
M.a.w. de tijdschriften zijn een stuk commerciëler geworden.
Gerelateerde artikelen
Een tijdschrift of tijdschriftenbon cadeau doenEen tijdschrift of tijdschriftenbon cadeau doenGedurende een jaar zijn er verschillende verjaardagen en feestdagen waarbij je iemand een cadeau kunt geven. Als iemand…
Lof tijdschrift voor werkende moeders met ambitieEen tijdschrift voor werkende moeders met ambitie gemaakt door werkende moeders. Moeders die graag succesvol zijn op zow…
Tuinbladen in overvloed en voor elke tuinierTuinbladen in overvloed en voor elke tuinierTuinbladen of tuintijdschriften, het lijkt wel alsof er nog steeds nieuwe titels op de markt verschijnen. Het aanbod is…
Bladcadeau, hoe en wat?Bladcadeau, hoe en wat?Heb je een bladcadeau gekregen voor je verjaardag, met kerst of gewoon zomaar, maar weet je niet wat je ermee kan en wat…
Tijdschriften over krachtraining, fitness en bodybuildingTijdschriften over krachtraining, fitness en bodybuildingEr zijn verschillende tijdschriften over krachttraining, fitness en bodybuilding. Wie aan deze sport doet, kan zijn pres…
Bronnen en referenties

Reageer op het artikel "Gratis maandblad naar keuze"

Reactie

Trap Er Niet In, 25-05-2010 16:07 #1
Lijkt leuk, een gratis blad waarvoor je alleen een bijdrage in de verzendkosten hoeft te betalen. Bedenk dan allen wel dat de verzendkosten binnen 2 jaar verhoogd worden van 14,95 naar 23,95 naar 39,95 en dat je alleen aangetekend (kost ook weer 7 euro) op kan zeggen.

Infoteur: Martina
Laatste update: 10-11-2015
Rubriek: Hobby en Overige
Subrubriek: Diversen
Reacties: 1
Schrijf mee!