InfoNu.nl > Hobby en Overige > Speelgoed > C1000 Gogo actie + spellen

C1000 Gogo actie + spellen

C1000 Gogo actie + spellen Sinds 14 september 2009 staat de C1000 in het teken van de Gogo's. Gogo's zijn kleine poppetjes met ieder zijn eigen karakter. Je kunt ze sparen en spelletjes ermee spelen.

Alles over Gogo's!

Wat zijn het?
Gogo's zijn kleine poppetjes met ieder haar eigen karakter. Er zijn 300 verschillende en er is 1 gouden Gogo. Deze gouden Gogo is zeldzaam, je kunt er vele prijzen mee winnen. Vanaf 14 september kun je Gogo's krijgen bij elke 10 euro aan boodschappen. Elke Gogo heeft zijn eigen karakter. Ze zijn lief, grappig, stoer, bijzonder en super cool. Ook heeft iedere Gogo zijn eigen kenmerken en krachten. Deze krachten zoals: snelheid, stuiterkracht en balans, zijn allemaal belangrijk voor de Gogo spelletjes.

Naast de Gogo ontvang je ook één van de 60 stickers. Deze kun je plakken in het speciale Gogo sticker album. Zo'n speciale sticker album krijg je gratis bij bepaalde actie producten. De Gogo's kun je neerzetten op de speciale Gogo spaarberg. Deze Gogo spaarberg dient ook als opruimbox en het is mogelijk om er spelletjes mee te spelen. De speciale Gogo spaarberg krijg je gratis bij bepaalde actie producten.

De goude Gogo:
Als je de gouden gogo hebt gevonden krijg je een geweldig gouden Gogo-pakket. Het pakket bestaat uit een rugtas, bidon, lanyard en veel Gogo's. Ook maak je kans voor een Gogo V.I.P. treatment. Hierbij wordt je opgehaald in een limousine en wordt je naar school gebracht. Daar ontvang je genoeg Gogo's voor heel de school. Je mag nog een rondje rijden in de limousine met je vriendjes en vriendinnetjes. Als je een gouden Gogo hebt, moet je de code invullen op de C1000 Gogo website. Daar krijg je te zien wat je gewonnen hebt.

Hoe speel je met de Gogo's?

Scoring:
  • Alle spelers gooien om de beurt 5 Gogo's op de grond.
  • De manier waarop de Gogo's op de grond terecht komen bepaald jou score
    • Recht op: 5 punten
    • Op de zij: 2 punten
    • Op de buik: 1 punt
    • Op de rug: 0 punten
  • Wie na drie rondes de meeste punten heeft is de winnaar.

Knockout:

  • Plaats allemaal een evenveel aantal Gogo's binnen in een cirkel.
  • Ga op een paar meter afstand staan en gooi een Gogo in de cirkel. Het is de bedoeling dat je je tegenstander zijn gogo's uit de cirkel gooit.
  • De Gogo's die buiten de cirkel liggen doen niet meer mee.
  • Kijk wie de meeste Gogo's in de cirkel heeft liggen. Deze speler heeft gewonnen.

Bowling:
  • Plaats allemaal een evenveel aantal Gogo's op de grond.
  • Gooi om de beurt een Gogo en probeer je tegenstander zijn Gogo's om te gooien.
  • Als je jouw eigen Gogo om gooit, moet je hem weer recht zetten voordat de volgende gooit.
  • De speler die de meeste Gogo's omgooit heeft gewonnen.

Spaarberg:
  • Bij dit spel heb je een dobbelsteen en de Gogo spaarberg nodig.
  • Alle spelers kiezen één eigen Gogo.
  • Iedereen gooit om de beurt en neemt het aantal stappen dat op de dobbelsteen aangegeven is.
  • Wie als eerste de top van de berg bereikt is de winnaar.

In flight:
  • Plaats om de beurt vier Gogo's op de grond.
  • Gooi een andere Gogo in de lucht en probeer terwijl de andere Gogo in de lucht is de vier Gogo's op de grond te pakken.
  • Wie de meeste Gogo's pakt wint.
  • Je moet de Gogo wel vangen anders tellen de punten niet.

Battle:
  • Plaats een aantal Gogo's op een rij naast elkaar.
  • De tegenstander plaatst een rij met het zelfde aantal Gogo's hier tegenover.
  • Probeer met duim en wijsvinger om de beurt je tegenstander zijn Gogo's om te schieten.
  • Degene die de meeste Gogo's om heeft geschoten wint.

At line:
  • Gebruik een lijn of teken er zelf één op de grond.
  • Om de beurt probeer je een Gogo zo dicht mogelijk bij de lijn te gooien.
  • De Gogo die het dichtst bij ligt wint.

Basket:
  • Bij dit spel heb je de Gogo spaarberg nodig. Zet deze op de grond.
  • Kies een afstand waar vandaan je moet gooien.
  • Pak een Gogo en probeer om de beurt een Gogo met een stuit in de berg te gooien.
  • De speler met de meeste gogo's in de berg wint.
© 2009 - 2014 Mitchellh, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Gogo JongerenreizenGogo Jongerenreizen"I'm from Holland, where the fuck you're from?" Deze kreet heb je vast wel eens gehoord in de reclame van GOGO. GOGO is…
Alles over mascottes en gadgets voor het WK voetbalAlles over mascottes en gadgets voor het WK voetbalHet WK voetbal vindt in 2010 in Zuid-Afrika plaats en wel van 11 juni tot en met 11 juli. De Oranjekoorts is al volop aa…
Pole Fitness, sportief paaldansenPole Fitness is een sportieve vorm van paaldansen. Het heeft niets met het paaldansen in clubs te maken. Je leert wel de…
Online games steeds populairderOnline games steeds populairderCasual online games zijn een trend. De hoeveelheid internetbezoekers die casual games spelen bestaat uit 200 miljoen spe…
Online spelletjes/Online games: het verschilOnline spelletjes/Online games: het verschilEr zijn veel sites waar je kleine spelletjes kan spelen online. Heel veel kleine spelletjes, met kleine inhoud. Er zijn…
Bronnen en referenties
  • http://www.c1000.nl/gogos/

Reageer op het artikel "C1000 Gogo actie + spellen"

Reactie

Sara, 01-03-2010 17:05 #1
Ik vind het een leuke actie ik koop ze in de winkel en het is leuk om meee te spelen xsara

Infoteur: Mitchellh
Rubriek: Hobby en Overige
Subrubriek: Speelgoed
Reacties: 1
Schrijf mee!